12 травня 2022 р. співробітники кафедри прийняли участь у практичному он-лайн семінарі “Викладання в умовах війни: гейміфікація як засіб активізації пізнавальної діяльності здобувачів освіти”

12 травня 2022 року співробітники кафедри проф. Ольга НАБОКА, доц. Ганна КРАВЧЕНКО, доц. Ігор СЕНЮК, доц. Любов ГАЛУЗІНСЬКА, доц. Вікторія ФИЛИМОНЕНКО та ас. Оксана ТКАЧЕНКО прийняли участь у практичному он-лайн семінарі “Викладання в умовах війни: гейміфікація як засіб активізації пізнавальної діяльності здобувачів освіти”. Захід відбувся на базі ІПКСФ, НФаУ. За підсумками успішного тестування надані сертифікати учасника.

12 травня 2022 р. співробітники кафедри прийняли участь у практичному он-лайн семінарі "Викладання в умовах війни: гейміфікація як засіб активізації пізнавальної діяльності здобувачів освіти" 12 травня 2022 р. співробітники кафедри прийняли участь у практичному он-лайн семінарі "Викладання в умовах війни: гейміфікація як засіб активізації пізнавальної діяльності здобувачів освіти" 12 травня 2022 р. співробітники кафедри прийняли участь у практичному он-лайн семінарі "Викладання в умовах війни: гейміфікація як засіб активізації пізнавальної діяльності здобувачів освіти" 12 травня 2022 р. співробітники кафедри прийняли участь у практичному он-лайн семінарі "Викладання в умовах війни: гейміфікація як засіб активізації пізнавальної діяльності здобувачів освіти" 12 травня 2022 р. співробітники кафедри прийняли участь у практичному он-лайн семінарі "Викладання в умовах війни: гейміфікація як засіб активізації пізнавальної діяльності здобувачів освіти" 12 травня 2022 р. співробітники кафедри прийняли участь у практичному он-лайн семінарі "Викладання в умовах війни: гейміфікація як засіб активізації пізнавальної діяльності здобувачів освіти" 12 травня 2022 р. співробітники кафедри прийняли участь у практичному он-лайн семінарі "Викладання в умовах війни: гейміфікація як засіб активізації пізнавальної діяльності здобувачів освіти" 12 травня 2022 р. співробітники кафедри прийняли участь у практичному он-лайн семінарі "Викладання в умовах війни: гейміфікація як засіб активізації пізнавальної діяльності здобувачів освіти"

Print Friendly, PDF & Email